Обмін та повернення

Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
● товар не був у вживанні і не має подряпин, сколів, потертостей тощо.● товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка● товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня купівліПовернення коштів здійснюється без комісії протягом 14-х робочих днів після отримання товару, що повернувся.
За яких обставин ми пропонуємо повернення та відшкодування?Ми пропонуємо 14-денний термін повернення невикористаних товарів після отримання. Клієнт може вимагати повернення коштів з будь-якої причини. Ми повернемо вартість покупки, якщо товар не відповідає очікуванням, товар доставлений пошкодженим або в непридатному для використання стані. Товар може бути прийнятий нами назад тільки в тому випадку, якщо він не ношений і не використовувався.
Що повинен зробити клієнт, щоб отримати відшкодування?Щоб отримати відшкодування, ви повинні повідомити нас про те, що хочете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, надіславши електронного листа до нашої служби підтримки клієнтів на адресу moc.liamg%40nakatsipuk. Повернення має супроводжуватися номером замовлення, вашим ім'ям та адресою, щоб ми могли швидко ідентифікувати, що товар належить вам. Після цього ви отримаєте адресу центру повернення і повинні повернути товар за вказаною адресою.
Хто несе витрати?Покупець несе витрати на зворотну доставку.
Що станеться, якщо я отримаю товар з явним дефектом?Якщо клієнт отримає пошкоджений товар, ми надішлемо йому такий самий товар безкоштовно. Клієнт не зобов'язаний повертати нам пошкоджений товар. Товар вважається дефектним, якщо:● товар був фізично пошкоджений під час транспортування, наприклад, пом'ята коробка; ● товар не відповідає замовленій моделі або у товарі відсутні деталі, наприклад, не той розмір коробки або ж має не повний комплект
Покупцеві потрібно буде заплатити за доставку товару, у разі повернення, фактичну вартість повернення у разі проблемного товару або якщо товар не сподобався покупцеві.